vivianvanriet.reismee.nl

Laatste dag!!!

Na een vroeg ontbijt vertrokken we om half 9 alweer uit Montagu. In Montagu een korte stop gemaakt bij een 'farmstall' waar door iedereen gedroogd fruit werd ingekocht. Via Robertson naar Villiersdorp, waar de hele meute meeging naar Theewaterskloof om bij mijn ouders koffie te drinken. Hier ben ik afgehaakt.

De groep ging verder naar Franschhoek voor een 'cheese & choc experience' en een aansluitende lunch bij Haute Cabrière. We zien elkaar weer op de luchthaven vanavond voor de terugvlucht naar Amsterdam.

Het onherroepelijke einde van een onvergetelijke trip door de Noord- en Westkaap van Zuid Afrika met dank aan South African Tourism en Springbok Atlas!

Natuurlijk geef ik iedereen na terugkomst in Nederland een update over het videofilmpje, en hoe het stemmen in zijn werk gaat. Ik reken daarbij op jullie stemmen!!

Baie dankie en tot siens....

Vivian

Reacties

Reacties

ad en leonne van den bosch

een gezellige drukte vanmorgen en een hoop gekakel. Maar wat wil je met 17 vrouwen in een groep! Gelukkig had Ad wat bijstand van Malcolm en Steve, respectievelijk chauffeur en gids.

piet en thea

super mooie foto's en de lodge die jullie hebben bezocht waren ook heel bijzonder.
Nu nog even bij pa en ma, dit is een hele mooie trip geweest. Leuk Leonne, je dochter zomaar even op de koffie met collega's goede reis terug en dan is het weer wennen hier bij ons in nederland. 8 graden.

Piet en Marianne

Wat leuk voor Mam en Ad dat je met zo veel mensen aan kwam. Het hele park zal wel op de kop staan met zo veel vrouwen.
Lijkt me wel gezellig.
Een goede terugreis en tot ziens.

Piet en Marianne

neem maar een slaappilletje en droom maar fijn van je heerlijk vakantie in Z>A.

Judith

Wat een gezellige boel moet dat geweest zijn bij jullie thuis! Echt super verslagen Viv! Erg leuk om het allemaal te lezen! Dat filmpje gaat helemaal goed komen! Goede reis naar huis! X

ad en leonne van den bosch

Vivian veilig afgeleverd bij de airport gisteravond. Zie nu dat ze met een vette vertraging vertrokken zijn, pas om 01.46 ipv 00.20 uur, dus bijna 1,5 later dan gepland. Ze komen dan ook een dik uur later aan op Schiphol (12.10).

Anne Stephenson

Wat ontzettend leuk zeg, de hele groep op Theewaterskloof bij Mam en Ad!
Heb echt genoten van alle verhalen. Hopenlijk komt de Sint ook bij jou, Vivian, maar..je moet er wel in geloven natuurlijk. Ha Ha Groetjes
Annie en Keiran

Dolly Ghesquiere

Prachtige stories Viv!!!
Jammer te horen dat jullie op de terugweg al weer vertraging opliepen met KLM.
Dolly

Michel

Jou reisavonturen worden zelfs vanuit Curacao gevold Vivian. Leuk om te zien.

Ome Piet

Gelukkig voor ons dat jullie alleen de Noord- en Westkaap bereisd hebben. Hierdoor blijft er in februari/maart voor ons nog iets over om te verkennen.
Tante Marianne en ik spitsen ons op onze gezamenlijke
tocht naar Karoo en Oostkaap !!
Hopelijk hebben jullie ondanks de vertraging tóch een goede terugvlucht gehad en geen last van de Europeese wilde ganzen !!

Astrid

Ziet er goed uit Viv! Gezellig dat je bij ouders langs kon gaan! Wij zijn ook weer terug, heerlijke relaxed week zon en veel eten!
Ben benieuwd naar je filmpje!
xx As

Vivian

Lieve allemaal,
bedankt voor jullie leuke en geweldige reacties!!!! Ik heb echt een geweldige studiereis achter de rug...heb echt super genoten! Van de week ga ik beginnen met het editen van mijn filmpje voor de SA Expert 2011 verkiezing! Ik laat jullie via mijn blog en facebookpagina uiteraard weten hoe en waar jullie kunnen stemmen op mijn filmpje...Alvast bedankt voor al jullie support en leuke reacties...x Vivian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!