vivianvanriet.reismee.nl

Dag 6 Kgalagadi

Vanmorgen hoefden we niet zo vroeg op, omdat we alles moesten inpakken en opruimen voor vertrek naar Two Rivers Campsite. Na een heerlijk ontbijt met zelfs versgeperste sinaasappelsap was de bushtrailer snel ingepakt en opgeruimd en reden we rond 9 uur weg. We zagen bij de uitgang warempel 2 schattige Silver Cape vosjes…De ene lag lui in het zand terwijl de ander actief aan het rondrennen was en met zijn pas gevangen prooi, een muis, aan het spelen was. Een schattig gezicht!

We waren dan ook al vroeg bij Two Rivers waar we meteen kamp maakten. Het was inmiddels al heet en maakten gretig gebruik van het A-frame wat heerlijk schaduw opleverde…

Ad installeerde de schotel op het dak van de bushtrailer en had in 1 poging de goede satelliet te pakken zodat we die middag niks hoefden de missen van de prestaties van onze eigen Max Verstappen in de Grand Prix van Abu Dhabi. Helaas bleek het achteraf een saaie race waar Max slechts 5e is geworden. Maar tv kijken in de bush is dus mogelijk!!!

We aten nasi met saté saus en gingen na de F1 race nog een kort rondje rijden, maar dat hadden we beter niet kunnen doen, want zelfs bij KijKij was niks te zien. Alleen bij Leeudril waterhole zagen we weer gemsbokken, springbokken en wat struisvogels.

Na terugkomst hebben we een fijne douche genomen in het schone sanitair blok van de camping en na een heerlijke sundowner weer vroeg ons bedje omdat we morgen voor de laatste keer een ronde gaan rijden in het park.