vivianvanriet.reismee.nl

STEM OP MIJ!!! Maak mij Zuid Afrika Expert van 2011

Het is zover, jullie kunnen eindelijk stemmen op mijn filmpje!!!

Via onderstaande link kun je mijn filmpje bekijken!

http://www.travelecademy.nl/artikelen/id4086-Finalist_ZuidAfrika_Expert__competitie_Vivian_van_Riet.html?cmskey=2f4a0eca602c5496e95bee2c20b984cc

In september 2011 ging de strijd om de titel 'Zuid-Afrika Expert 2011' van start. In de eerste ronde moesten deelnemers een serie van vier cursussen succesvol doorlopen.
De tweede ronde bestond uit een speciale bonustest met vragen over Zuid-Afrika. Deze bonustest volgde op de reguliere kennistest. Na vier weken van cursussen en testen maken bleven er twaalf finalisten over. Deze twaalf finalisten streden in de studio van Reiscafe.tv tijdens een zinderende Zuid-Afrika quiz om vijf grote-finale-plaatsen op een studiereis naar Zuid-Afrika. Een van die vijf finalisten is Vivian van Riet van Globe Travel Team. Zij ging mee op een prachtige studiereis en nam in opdracht van South Africa Tourism een camera mee. Met haar filmpje maakt zij kans op de grote hoofdprijs, de titel 'Zuid-Afrika Expert 2011'. De winnaar wint behalve de titel en eeuwige roem ook een reis voor twee personen naar de droombestemming, Zuid-Afrika! '

Bekijk de film en stuur je stem voor 'Vivian' naar travelecademy@reisrevue.nl

Baie dankie voor jullie support!

Vivian

Reacties

Reacties

ad en leonne van den bosch

stem(men) zijn onderweg!

Mariƫlle Beset

Mijn stemmen zijn onderweg!!! Ik ga voor je duimen!!

Succes!!!

Gerrie en Hans

Onze stemmen zijn weg.

Succes!!!!!!

piet en thea

Onze stem is ook onderweg en ik heb al de vrienden gevraagd om op je te stemmen.
Succes!!!!

Hanny en Bert

Mooi verhaal, we stemmem!!

Henk en Kitty

Een erg mooi filmpje, Afrika op zijn mooist.

Voor ons ben je winnaar, we hebben geweldig genoten van
de reis naar Zuid Afrika, die je voor ons hebt samen
gesteld.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!