vivianvanriet.reismee.nl

IK BEN ZUID AFRIKA EXPERT VAN NEDERLAND!!!!

Lieve allemaal,

ook via deze weg wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en support!

Door al jullie stemmen en steun ben ik Zuid Afrika Expert 2011 van Nederland geworden!

Ik ben echt heel erg blij met de titel en de ga heel erg genieten van de reis naar de Oostkaap die ik hiermee ook gewonnen heb!

Heel veel lieve groetjes van DE Zuid Afrika Expert van Nederland,

Vivian

VIVIAN VAN RIET ZUID-AFRIKA EXPERT 2011

Vivian van Riet, werkzaam bij Globe Travel Team aan de Walstraat in Oss is overtuigend winnaar geworden van de wedstrijd om de titel Zuid-Afrika Expert 2011 van Nederland.

Via een speciale website van de TravelEcademy van Trav Magazine (voorheen Reisrevue) en South African Tourism konden de reisadviseurs van 1.400 reisbureaus in Nederland deelnemen aan een wedstrijd, waarbij in eerste instantie een aantal vragen over Zuid-Afrika moesten worden beantwoord. De twaalf beste inzendingen werden uitgenodigd voor een quiz bij Trav Magazine in Hilversum waarbij de vijf besten zich kwalificeerden voor een 10-daagse studiereis naar deze bestemming met de opdracht een filmpje van maximaal 3 minuten te maken.
Het filmpje van Vivian, een opzet met afwisselend bewegende en stilstaande beelden, werd op originele wijze begeleid met een voice-over in de Zuid-Afrikaanse taal.
Met afstand behaalde zij de meeste stemmen voor haar creatieve productie en op dinsdag 17 januari werd dit tijdens een workshop in de Winkel van Sinkel in Utrecht, in het bijzijn van bijna honderd aanwezigen uit de reisbranche, bekend gemaakt.
De meer dan veertig bezoeken die zij inmiddels aan deze mooie vakantiebestemming bracht kregen met deze titel een verdiende beloning.

Marianne en Piet, Venlo

Van harte proficiat met deze "benoeming" !!
Wat een geluk voor ons dat wij zeer binnenkort alweer van jouw ervaringen kunnen profiteren met een gezamelijke reis in de West- en Oost Kaap en een stuk Kleine Karoo.
Wij spitsen ons er op.

M.& P.

Peter en Liesbeth

Proficiat Zuid Afrika Expert 2011 !!!
En wat een geweldige prijs heb je daarmee gewonnen.

Jacques Verberkt uit Sydney

Jij had eigelijk een engel moeten zijn want met vleugels kun je de hele wereld af reizen.Ik wens je het beste en nu maar proberen om ook een Expert van Australia te worden dan zien we elkaar weer een keer groeten Jacques

ad & léonne van den bosch

Ja, ja, we hadden het stiekem gehoopt en het is gelukt! Nogmaals proficiat, de organisatie van de competitie had zich geen betere Expert ZA kunnen wensen! We gaan samen nog heel veel potentiële klanten naar Zuidelijk Afrika sturen.

Mark Beijer

Vivian, je hebt het blijkbaar verdiend. Geniet er maar van. Ik lees hierboven dat het winnende filmpje met een voice-over in de Zuidafrikaanse taal werd begeleid. Welke van de 11 officiele Zuidafrikaanse talen was dat? Afrikaans misschien?

dolly en henk kwanten

proficiat Vivian !!

En geniet van je volgende Zuid Afrika reis.
Wellicht ontmoeten we elkaar daar.

Annie en Keiran

Je hebt het verdiend, Vivian!
Gefeliciteerd en veel plezier met de reis!

Gé en Corry.

Vivian. Gefeliciteerd met deze geweldige titel. Met lof verdiend !

Hanny en Bert

Geniet van je welverdiende reis! Profciat!

agnes hendriks-pijpers

Ik ben een vroegere schoolvriendin van jou mam en zodoende heb ik op jou gestemd en gehoord dat je hebt gewonnen. Geniet van die mooie prijs en doe mam de groeten als je haar weer ziet. Ik blijf je verslag wel lezen. Veel lieve groetjes en succes met alles dat je doet.