vivianvanriet.reismee.nl

Terug naar huis, het einde van een mooie trip

In de nacht had het dan toch wat geregend en het was dan ook bewolkt toen het licht werd. We moesten daarom voor de eerste keer binnen ontbijten met vers gebakken brood en pannenkoeken. Net voor het ontbijt kreeg ik een telefoontje van mijn beste vriendin Kim dat ze een paar uur daarvoor bevallen was van een prachtige zoon, genaamd Jessy!!!

Nadat de boel weer ingeladen was, namen we afscheid van Dolly en Henk. Wij reden over de dirtroad die gedeeltelijk door het Agulhas National Park voert richting Die Dam en Gansbaai. We zagen veel Blue Cranes, die trouwens de dag ervoor ook regelmatig in de geoogste graanvelden stonden. Aangekomen in Hermanus kwam de zon weer aarzelend door. We hadden geen zin in koffie, deden daarom snel de boodschappen voor de komende dagen en gingen door naar huis.

Het uitpakken en opbergen van de hele handel was zo gedaan, veel handen maken licht werk. Bij een eenvoudige maar smakelijke lunch konden we de afgelopen dagen nog eens de revue laten passeren. We hebben volop genoten: mooi weer, prachtige landschappen, spannende dieren, leuke onderkomens en fijn gezelschap. Nog een klein weekje, waarin we er ongetwijfeld nog eens op uittrekken, en dan is het echt huiswaarts voor Piet, Marianne en Vivian. Het lege huis zal wennen zijn voor de achterblijvers!

Chris van Soest

wat hebben jullie een pracht vakantie gehad.
ja , Leonne en Ad , ik kan me voorstellen dat julie dadelijk last krijgen van een leeg nest syndroom.
maar ook dat went weer.
prachtig , ik heb heerlijk met jullie mee genoten.

Anne&Keiran

Wat fijn dat alles zo geweldig is verlopen en jullie allen zo genoten hebben.
Mijn been wordt langzaamaan beter. Veel overstromingen hier, gelukkig niet in onze streek.Nog veel gezelligheid voor jullie laatste week samen,
Annie

Sander en Claudia

Viv,
Ik heb het eens even een beetje doorgelezen en je foto's bekeken, maar wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
Geniet nog even daar.

Groet van Sander, Claudia en natuurlijk Kristel

Hanny de Wilde

Wat een droomreis zo samen met familie. Prachtige foto,s!

Marja de Bruin

Leuk om het reisverhaal te lezen. Veel plekken zijn herkenbaar van onze reizen in Zuid-Afrika.
Jullie hebben weer genoten.