Dag 3 Op weg naar Penang

Na een onrustige nacht zonder al te veel slaap ging om 7 uur de wekker weer. Na een wederom heerlijk ontbijtje in het Vogue cafe in de West wing zijn we om half 9 vertrokken richting noorden. Na een uur of 2 rijden hebben we een korte koffiestop, ja ja ook ik heb een cappuccino caramel besteld, gehouden! De volgende stop was in Kuala Kangsar, wat de zetel is van de sultan van Perak. We hebben de indrukwekkende Ubudiah moskee bezocht alsmede het Istana Iskandariah paleis. We vervolgenden onze weg richting Penang met nog een korte lunchstop langs de snelweg. Via de 13.5 km lange Penang brug kwamen we rond een uur of 4 aan bij het super luxe Shangri La's Rasa Sayang resort & spa. We hebben weer een prachtige kamer toegewezen gekregen en na ons snel te hebben omgekleed liggen we nu heerlijk te relaxen bij het adults only zwembad. Zometeen even lekker douchen en dan op naar het Holiday Inn resort voor en site inspectie en diner. We zullen waarschijnlijk via de night market van Batu Ferringhi terug lopen...