vivianvanriet.reismee.nl

Dag 7 Terug naar de bewoonde wereld

Na een klamme nacht vol "geluiden" zijn we rond 7 uur opgestaan! Omdat de waterpijp kapot was konden we die ochtend geen gebruik maken van de douches...We hebben ons daarom dan ook maar gewoon gewassen aan de kraan...en zo voelden we ons enigzins weer een beetje fris! Het was Alma's verjaardag dus de vlaggetjes waren opgehangen en de kadootjes, een lokaal gevlochten tas en een kaart van haar werk, lagen al klaar! Na haar toegezongen te hebben hebben we genoten van een heerlijk ontbijtje met uitzicht op de rivier. Rond half 9 zijn we per longboat weer teruggevaren naar het Batang Ai meer...Uiteindelijk hebben we tijdens de boottocht toch nog onze douche gehad door het opspattende water!!! Na de boottocht hadden we ook weer de 4 uur durende terugreis per bus naar Kuching voor de boeg...Halverwege hebben we kort gestopt voor een lokale lunch. Rond kwart voor 4 kwamen we aan op de luchthaven van Kuching. Hier stond de lokale agent al klaar met de koffers, deze waren namelijk achtergebleven in Kuching. Om 17.10 uur vetrok het vliegtuig naar Kota Kinabalu met een tussenlanding in Sibu, uiteindelijk zijn we rond 20 uur aangekomen in Kota Kinabalu. We hebben een prachtige kamer in het Hyatt Regency gekregen en nu zitten we aan de overkant bij Upperstar even te internetten zodat jullie mijn verhalen kunnen lezen..

Ad en Leonne

Leuk hoor, geniet maar van het luxe bed! En morgen op naar de dieren, we zijn benieuwd.

Piet en Marianne

Wat weer een geweldige reis Vivian en zo als wij lezen, heb je er zelf ook van genoten.

Piet en Marianne

Wat weer een geweldige reis en zo als wij lezen, heb je er zelf ook van genoten.

Piet en Marianne

Wat een geweldige reis en zo te lezen, heb je er zelf ook van genoten.

Peter en Liesbeth

Als we dit allemaal lezen !!! Is Maleisië een optie voor een niewe reisbestemming ???

Annie en Keiran

Gelukkig hadden de koppensnellers schijnbaar geen honger toen jullie daar waren!!!!
Geniet!

Dolly en Henk

Ja, ja Vivian,
Tot op 1 juli 06.43 uur al 6 reacties, waarvan één gisteren om 17.43 van Piet en nog geen minuutje later eentje -maar wel precies dezelfde- van Marianne.
Wij genieten van je verhalen en foto's!!

Piet en Marianne

foute boel gisteren hé, wat een dom blondje.