vivianvanriet.reismee.nl

Dag 9 De laatse dag in Maleisië!

Na een heerlijke lange nacht slapen zijn we rond half 10 gaan ontbijten. Om 10 uur kregen we een korte site inspectie door het Sabah hotel. Daarna hebben we met z'n allen een korte evaluatie gedaan over deze prachtige studiereis! Ook hebben we Rudolf bedankt voor alles en hem ook een mooi kado overhandigt, een heerlijk geurtje van Jean Paul Gaultier! De rest van de middag hebben we lekker de tijd om te relaxen bij het zwembad, want om half 6 vetrekken we naar de luchthaven van Sandakan voor de vlucht naar Kuala Lumpur, waar rond middernacht de vlucht van Malaysia Airlines vetrekt naar Amsterdam! Wat een super mooie en goed georganiseerde studiereis met een hele gezellig groep hebben we acher de rug! Travel Trend bedankt!!!!!

Ad & Leonne

weer een fantastische ervaring rijker! we zien uit naar foto's van Mimi.

nellycuppen

Vivian, ik vind het jammer dat de reis is afgelopen,wat heb jij, maar vooral nelly genoten van je heerlijke verhalen.Kijk uit naar de volgende studie-reis

Peter en Liesbeth

Zo dat was weer een fantastische reis.
Straks weer aan de slag met het maken van een fotoboek.

Vera

Hey Viv, wat hebben jullie een prachtige reis gehad. Ben zo benieuwd naar de foto's. En ja, die Mimi wil ik ook wel zien. Nog even de tanden op elkaar in het vliegtuig voor de hele lange reis. Tot gauw. Liefs.

Ellis

Hoi Viv,
Je bent waarschijnlijk al bijna thuis nu. Ik heb - vanwege drukte op het werk - nu pas de tijd gehad om je verhalen te lezen terwijl jij voor je werk van zo'n fantastische reis aan het genieten was!! :) . Anyway: welkom thuis en tot een volgend reis(verslag)je groetjes