vivianvanriet.reismee.nl

Dag 4 Van Marrakech naar Agadir

Vanmorgen hebben we rustig aangedaan, want de bus naar Agadir vertrekt pas om 12.30 uur. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en gewacht op de shuttlebus van 11 uur naar het centrum. We hebben met de chauffeur overlegd of hij ons na de stop bij het plein zou willen afzetten bij het Supratours station, helaas was dit te ver om en hebben toen besloten om maar een taxi te nemen. Rond 12 uur waren we bij het Supratours busstation, waar de bus al klaar stond. De koffers werden ingeladen en iets na half 1 zijn we vertrokken. In de bus zaten voornamelijk lokale mensen maar hier en daar een enkele toerist. De bus was nieuw, de stoelen waren comfortabel, maar stonden erg dicht op elkaar. Maar ja we mogen niet klagen, want we hebben nog geen € 10 per persoon betaald! De busrit verliep verder soepel en snel, halverwege hebben we nog een korte stop gemaakt. Rond 4 uur kwamen we aan op het station in Agadir, vanaf daar hebben we een taxi genomen naar het Riu Palace Tikida Agadir. De lobby zag er werkelijk prachtig uit, dus dat beloofd wat voor de rest van het hotel... We hebben ingecheckt en kregen een kamer op de 4e verdieping toegewezen. De kamer is echt super luxe, groot en van alle gemakken voorzien..Hebben ook een groot balkon met uitzicht op zee...We hebben ons snel in bikini gehesen en zijn gaan genieten van de zon en het prachtige zwembad...In de loungebar hebben we genoten van de zonsondergang en een lekker drankje! Na een heerlijke douche zijn we rond half 9 gaan eten in het buffetrestaurant, waar uiteraard weer een heerlijk buffet klaarstond!

Chris van Soest Well

hallo Vivian
wat vind ik het leuk om jouw verhalen te lezen.
wij zijn n.l. ook in Agadir op vakantie geweest en hebben toen ook een bezoek gebracht aan Marrakech.
alleen hadden wij niet zo`n lux hotel als jullie.
maar het is dan ook al weer 18 jaar geleden.
geniet nog van deze reis en ik ben benieuwd hoe je Agadir vindt.
ik kijk al weer uit naar je volgende verhaal
groeten uit Well

Marianne

Ik wil de volgende keer wel je tas dragen!!!!!!!