vivianvanriet.reismee.nl

Dag 1 Johannesburg

Vivian is vanmorgen vroeg vanuit Amsterdam vertrokken. Wij brachten de middag al werkende en tv kijkend door. We zagen dat Vivian ruim 20 minuten eerder zou landen en gingen met een vroegere shuttle naar de airport. In de shuttle spraken we met een jonge Duitse vrouw die nog even naar Brazilië ging vliegen voor de WK finale!

Het vliegtuig was net geland toen we in de arrival hall aankwamen, maar blijkbaar was er een probleem met de transportband, daardoor duurde het ruim drie kwartier voordat Vivian eindelijk door de deur naar buiten kwam. Maar we konden in elk geval de shuttle van 22.00 uur halen. In het shuttlebusje hoorden we al op de autoradio over het eerste doelpunt van Oranje en eenmaal op de kamer, met ons drieën op het bed met een glaasje wijn, cola en wat chips bij de hand, konden we zien hoe ze een tweede en op het einde nog een derde goal maakten, chapeau! Wat hebben we met ons allen genoten van dit WK, maar in het bijzonder van het Oranje team en Louis. Jammer genoeg geen BVN hier, dus ook geen Studio Brasil. En wegens een of andere regeling over Fifa rechten konden we dit ook niet meer bij "Uitzending gemist" bekijken.

cindy

Ja jammer hè met die rechten. Wij konden ook geen olympische spelen terugkijken toen we in feb. in ZA zaten. Maar goed... de voetbal is nu achter de rug... en over Mart Smeets die de avondetappe doet hoor ik een hoop gemekker. Dus jullie missen niets daar hoor. Heel veel plezier! Xx Cindy