vivianvanriet.reismee.nl

Dag 15 en 16 Lekker relaxen

26 juli

Vandaag een rustdag, het had geen zin om met dat mooie weer op een zaterdag Kruger Park in te gaan, in de weekenden is het vaak file rijden.
De zon scheen en het was al vroeg warm, het werd uiteindelijk weer 31 graden. Toen de schoonmaakster arriveerde zaten wij nog te ontbijten, we zijn daarna maar vlug nog wat vergeten boodschappen gaan halen.

We zagen Ina en Johann, het stel uit Robertson dat we vorig jaar hebben leren kennen. Zij hebben hier ook een timeshare. Ze kwamen eind van de middag gezellig een wijntje drinken en een hapje mee eten van de braai. Er was saté (van varkenshaas en ossenhaas), boerewors, oepsies, aardappelsalade, gemengde sla, stokbrood en natuurlijk satésaus. Ina bracht nog een zelfgemaakte spinazie en kaas quiche mee. Wat hebben we gesmuld. En het was nog zo warm dat we tot een uur of 8 in het t-shirt buiten konden zitten!

27 juli

Ook vandaag een rustig dagje, na het ontbijt zijn we naar Nelspruit gereden waar we in de Waterfall Mall eerst levensmiddelen gehaald hebben, om vervolgens koffie te drinken en wat te shoppen in de nieuwere mall langs de oude N4. Het was ondanks de weersvoorspellingen mooi weer, wel een stuk koeler dan de voorgaande dagen, maar volop zon en 22-23 graden.

Eenmaal weer thuis nog buiten op het terrasje lekker kunnen eten en daarna een tweetal afleveringen van de tv serie bekeken.