vivianvanriet.reismee.nl

Dag 1 Op weg naar Canada

Om kwart over 11 moesten we ons melden bij de Air Transat balie in vertrekhal 3. Het merendeel van de groep was al aanwezig, dus we konden al snel inchecken. Daarna tijd om op ons gemak even wat te eten en natuurlijk nog even te shoppen! Om kwart over twee zou het vliegtuig moeten vertrekken, maar door de strenge controle bij de douane zijn we uiteindelijk een half uur later vertrokken. De vlucht is goed verlopen, de stoelen erg comfortabel, maar het entertainmentsysteem liet te wensen over. We zijn wel netjes op tijd geland in Toronto, wel lange rijen bij de douane en ook de shuttle bus naar het moderne Sandman Signature hotel liet lang op zich wachten. We namen plaats op de mega grote gouden bank in de hippe lobby. Sandra en ik kregen als verrassing een penthouse suite op de 16e verdieping. Dit was een mooie, ruime kamer met balkon. We hebben de reistassen op de kamer gezet, ons opgefrist en hebben toen een heerlijk hapje gegeten in Moxie grill restaurant. Om kwart over 9 Canadese tijd (voor ons dus al kwart over 3 's nachts was het voor iedereen echt tijd om lekker te gaan slapen! Welterusten..

Peter en Liesbeth

Nu kan het beginnen !