Dag 3 Van Niagara Falls via St.Jacobs naar Tobermory

Na een heerlijke nacht ging de wekker weer om 6 uur. Na een lekker zelfgemaakt ontbijtje zijn we rond 8 uur vertrokken richting St.Jacobs, een van de belangrijkste centra van mennonieten in Canada en staat vooral bekend omdat er vele zogenaamde Old Order Mennonites wonen, die zich verplaatsen in zwarte koetsjes. Jenny heeft ons een korte rondleiding gegeven over de St. Jacobs Farmers market, een van de grootste boeren weekmarkten van Ontario. Hier kun je mennonitische specialiteiten proeven en kopen. In de gebouwen achter de grote markt wordt ook vee verhandeld, hier hebben we ook een kijkje genomen. Hierna heeft Jenny ons meegenomen naar St.Jacobs village, waar we een kort bezoek aan het visitor center en een lokale bierbrouwerij hebben gebracht. Na de lunch in Stone Crock restaurant zijn we nog even wezen kijken bij een mennonitisch echtpaar, die prachtig woont op het platteland in een huis zonder elektriciteit. Via een landschappelijke mooie route kwamen we rond zes uur aan op de Lands End campground in Tobermory. Een prachtige camping met mooie, grote parkeerplaatsen. Els heeft voor ons een heerlijke maaltijd bereid, die we ondanks de vele vervelende muggen buiten hebben genuttigd. Peter en Patrick hebben ook gezellig een hapje meegegeten. Na een heerlijke warme douche gaanw zometeen lekker slapwn, want morgen is het weer vroeg dag!