vivianvanriet.reismee.nl

Dag 4 Met de ferry naar Manitoulin Island

Na een onstuimige nacht met veel wind en regen ging om half zeven de wekker weer. Het dagelijkse ritueel van douchen, ontbijten, afwassen en de camper afkoppelen van stroom en water was binnen een uurtje gepiept. Om 08.50 uur zou de ferry van Tobermory naar South Baymouth op Manitoulin Island vetrekken, maar we moesten ons een uurtje van te voren melden. Het waaide nog steeds flink, maar het zonnetje scheen wel al lekker. We hebben nog een kort wandelingetje gemaakt door het knusse haventje van Tobermory voordat we om half negen met de camper aan boord van de ferry konden rijden. Tijdens de twee uur durende ferry overtocht hebben we het grootste gedeelte buiten op het dek in leuke gekleurde houten stoelen doorgebracht. Er kwamen steeds meer wolken opzetten, maar toen we net voor elven de ferry afreden was het nog steeds droog. Na een korte koffiestop bij Big Lake begon het enorm hard te regenen en ook waaide nog steeds hard. Jammer, want de natuur met de Indian Summer kleuren is prachtig hier. We hebben wat boodschappen gedaan in Mindemoya en lekker gelunched in het pittoreske plaatsje Gore Bay. Na de lunch zijn we direct naar ons overnachtingsadres van vanavond gereden, Batman's Campground in Shequiandah, want een stop bij de Bridal Veil Falls had met dit slechte weer echt geen zin. We hebben weer een prachtige kampeerplek aan het water gekregen, dat uitzicht maakt alles weer goed!

Ad en Leonne

wat een spelbreker, die vervelende regen. Hopelijk komt de zon nog te voorschijn tijdens het verblijf op dat eiland!

Peter en Liesbeth

Vervelend weer hoort er ook bij en heeft ook zijn charme.
Aan het kaartje te zien gaan jullie naar het westen. Zover zijn wij toen niet geweest.

annie stephenson

De Indian Summer herfstkleuren zullen inderdaad prachtig zijn, iets wat ik mis in onze streek waar we nu wonen.
Stuur de regen maar naar hier, het is 31 gr en kurkdroog denk snel wel weer bosbranden hier.
Geniet, groet Annie en Keiran

nelly cuppen

Zit te genieten. Wij zijn in 1999 een maand met camper
door Canada gecrost. Ken me in veel dingen terug.
Veel plezier en hou je goed!!! Bedankt Nelly

Piet en MarianneBertrams.

Al je verhalen weer gelezen en er natuurlijk van genoten.

Als het nu ook nog droog wordt is het helemaal goed.

Geniet ervan.

Arie en Marja de Bruin

Je hebt toch een geweldige baan, we nemen aan dat dit weer een studiereis is, om zoveel van de wereld te zien.
Arie is lang geleden ook bij Niagra Falls geweest en was er ook erg van onder de indruk.
Het is geweldig om met een camper rond te reizen is onze ervaring in e U.S.

Ellis

Wat een superreis weer!!