Dag 6 Op weg naar Algonquin Provincial Park

Omdat het zo koud was had niemand zin om er vanmorgen als eerste uit te gaan. Uiteindelijk zijn we om half 8 opgestaan, maar hebben wel meteen de verwarming aangezet. Na een lekker ontbijtje zijn we op pad gegaan richting onze volgende bestemming voor de komende dagen, Algonquin Provincial Park. We hebben een korte koffie en WIFI stop gemaakt bij French River Trading Post. Het weer wisselend met hevige regen tot blauwe luchten en zon, maar wel erg koud! Na een heerlijke lunch aan de Waterfront van Parry Sound kwamen we rond 16 uur aan op Lake of Two Rivers campground. Na het inchecken zijn we eerst nog even naar het RV dumping station geweest om het afvalwater te legen en water bij te vullen. Terug op de campground ben ik begonnen aan ons maaltje van de avond, nasi met zelfgemaakte satesaus en deze viel erg in de smaak bij de dames. Na het eten hebben we nog even bezoek gehad van Patrick, Sylvia en Suzanne en rond 23 uur zijn we allemaal lekker gaan slapen.