Dag 8 Van Algonquin terug richting Toronto

Ook vandaag konden we het rustig aan doen. Na het ontbijt zijn we nog even naar het meer gelopen om wat foto's te maken, het zonnetje brak zelfs door. Via het rv dumpingstation zijn we doorgereden naar Lake Opeongo waar we ons om 11 uur moesten melden voor een boottocht over het meer van een uurtje. De uitzichten waren schitterend en ondanks de koude harde wind hebben we allemaal super genoten van deze laatste activiteit in Algonquin Provincial Park. Ik ben weer achter het stuur gekropen voor de rit van ongeveer 2.5 uur naar Cookstown, onze laatste overnachtingsplek van de reis. We hebben ons gemeld bij de KOA camping, die er verzorgd, maar sfeerloos bijlag. De sanitaire voorzieningen waren voortreffelijk en ook was de gehele camping voorzien van snelle WIFI. Dit was ook wel nodig voor ons verslaafden, aangezien er de 2 dagen in Algonquin helemaal geen wifi voorhanden was!! Na een half uurtje op internet te hebben gesurfd, zijn we naar Tanger Outlets gereden, waar ik nog 2 Levi's jeans op de kop heb kunnen tikken voor een leuk bedragje! Net voor zevenen zijn we met 2 campers naar Barrie gereden, waar met de hele groep zijn gaan eten in Montana's Cookhouse Saloon. Een gezellig en heerlijk laatste diner als afsluiting van deze geweldige studiereis. Morgen moeten we al vroeg op pad om de campers in te leveren vandaar dat we na terugkomst op de camping de tassen nog hebben ingepakt. Na een heerlijke douche zijn we lekker gaan slapen, de laatste nacht in onze camper...