vivianvanriet.reismee.nl

Dag 3 Victoria Falls

Vanmorgen waren we allebei rond half zeven wakker, maar we zijn lekker blijven liggen tot een uur of acht. We hebben lekker rustig aan gedaan, ik heb genoten van een douche in de buitenlucht! Het was droog, bewolkt met af en toe de zon die tevoorschijn kwam. Na het lekkere ontbijtje zijn we naar de watervallen gegaan. We hebben hier een wandeling gemaakt en zijn gestopt bij alle uitzichtpunten. De meegebrachte poncho hadden we echt nodig, we werden niet alleen nat van de spray van de falls, maar ook door een enorme hoosbui! Toch piepte af en toe de zon erdoor en waren de uitzichten fantastisch. Machtig mooi om deze watervallen van dichtbij te zien, te horen en te voelen! Op weg naar de uitgang zijn we nog gestuit op een boomslang, twee bosbokken en op een familie bavianen! Na deze geweldig mooie wandeling zijn we terug gelopen naar het beroemde Victoria Falls hotel waar we in de prachtige tuin een drankje hebben genomen. Het uitzicht hier is ook prachtig, de Victoria Falls brug (vanaf waar je ook kunt bungee jumpen) met daar achter de spay van de watervallen. Rond half 1 zijn we terug gegaan naar de lodge, hier hebben gelunched en daarna was het alweer tijd voor de volgende activiteit, een helikopter vlucht boven de falls. Bij aankomst bleken we met 5 personen te zijn, dus allemaal een gegarandeerde raamplaats. Ook moesten we voor vertrek op de weegschaal, erg leuk als je op vakantie bent :-), en toen was het tijd om te vertrekken. Tot mijn grote verbazing mocht ik voorin naast onze piloot Eric plaatsnemen. Wat een prachtige ervaring om deze machtige watervallen (en in deze periode ook op z'n grootst) vanuit de lucht te kunnen bewonderen. Op het moment dat we weer aan de grond stonden begon het te regenen, dus we hebben ook hier weer geluk gehad. Nu zijn we lekker aan het relaxen op onze kamer! Zometeen de tassen maar weer eens ordenen, want morgen is het weer vroeg dag. Onze Nomad camping trip begint om 6 uur!

Ad en Leonne van den Bosch

Toch nog geboft met het weer, gelukkig maar. Het is dus nog steeds de moeite, om een tweede keer boven de falls te vliegen.

Peter & Liesbeth

Wat een bofbibsen zijn jullie zoals jullie al genoemd worden, en helemaal als je voor naast Eric mag zitten !!

Vera

Ik ga jullie maar geluksvogels noemen! Wat een prachtige start van deze trip. BEB benieuwd naar de foto's van jou met olifant en cheetah. Lekker genieten vanavond nog van de luxe van elephant camp! Xx

Piet en Marianne

Dit wordt weer een heerlijke vakantie.
Het begin is al mooi, dus we zullen nog veel mooie momenten beleven met je verhalen.

Jose-John

Bofkont voorin de heli.
Ik werd in de Grand Canyon als opvulling tussen 2 dikke duitsers gestopt. Geniet nog lekker.

sandra

the Victoria Falls staan ook nog op mijn bucket-list en ze gaan er na het lezen van jouw ervaringen zeker niet van af. Hoe meer verhalen van jou, hoe langer de lijst wordt haha.

Marja de Bruin

Wat geweldig dat je weer zo'n mooie reis maakt.
Geniet ervan.

Judith en Perry

Viv! Leuk om jullie verhalen te lezen! Veel plezier nog! Groetjes!