vivianvanriet.reismee.nl

Dag 18 en 19 De laatste dagen op Zanzibar...

Vanmorgen kregen we een berichtje van Joseph dat hij de tour kon regelen voor $150, dit gaan we dus niet doen des te meer hij had aangegeven dat hij een mooi prijsje voor ons zou kunnen regelen. Omdat we toch wel iets van het eiland willen zien zijn naar naar de excursiedesk van het hotel gegaan, hij zou het kunnen doen voor $100, maar hier bleek de auto niet beschikbaar te zijn. We hebben dus pech en blijven vandaag dan maar lekker bij het hotel. We hebben heerlijk gezwommen en van de zon genoten. Na de lunch kreeg ik echter last van mijn buik, ik heb de rest van de dag in de schaduw gelegen met een boek, maar 's avonds bij het eten werd het allemaal veel erger, ik kreeg geen hap door mijn keel, ik ben dan ook meteen naar de kamer gegaan. Waarschijnlijk een combibatie van iets verkeerd gegeten te hebben en de hitte! Paula had helaas ook al een paar dagen last van haar buik, maar zij kon gelukkig wel genieten van het eten. Paula kwam later en had een aantal bananen meegekregen van de manager daar. Ik heb helaas een groot gedeelte van de nacht op de wc gezeten. Ook de volgende morgen voelde ik me nog niet goed, heb het ontbijt overgeslagen en heb met moeite 2 bananen naar binnen gewerkt. Paula is naar de receptie gegaan en heeft de situatie uitgelegd, we mogen de kamer houden tot 17 uur, want om half zes worden we opgehaald voor de transfer naar de luchthaven. Het is inmiddels half 12 en lig nog steeds op bed omdat ik me niet lekker voel. Helaas geen leuk einde van de vakantie.. Ik ga zo Paula nog even gezelschap houden bij het zwembad en dan maar hopen dat ik me vanavond en vannacht tijdens de vlucht wat beter voel...

Reacties

Reacties

Marielle

He wat balen Viv. Dat is geen leuke manier om zo'n prachtige reis af te sluiten. Zal inderdaad een combi van warmte en voedsel zijn. Tijd voor friet en 19 graden! ;-)
Hopelijk knap je snel op en heb je geen last tijdens het vliegen.
Fijne terugreis!
Xxx

Ad en Leonne van den Bosch

ja balen!

Jose en John

Weer genoten van jou verhalen,jammer dat ziek bent de laatste dag. Wij wensen jou een goede terug reis,wij vertrekken overmorgen naar Turkije. Tot Ziens!!

Hetty

Lieve Vivian,
Dit is indd echt balen en probeer wat bouillon te drinken want je moet echt wat zout binnen krijgen.
Succes met de terug reis! !!
Lfs van Hetty

Vera

niet leuk zo'n einde van een schitterende vakantie. Inderdaad proberen wat bouillon naar binnen te krijgen. Hoop dat je je wat beter voelt in het vliegtuig.
Gelukkig is het mooi weer hier, dan valt terugkomst niet zo tegen. Goede terugreis!

Bernadette

Oei... Hoop dat de vlucht goed verloopt! Tot snel...

annie en keiran

Heb met je te doen, Vivian. Er is niks ergers dan zo'n afschuwelijke buikgriep (vind ik tenminste)
Mischien kun je bij een apotheek re-hydrating medicijn krijgen, zoals Repalyte . Dit helpt erg goed voor verder herstel. Sterkte en goede vlucht. Liefs, Annie

Piet en Marianne

Wat jammer nou, net die laatste dagen.

Hopelijk gaat het snel een stukje beter want er niets erger als die w.c.


in het vliegtuig, daar weet ik alles van.

Heel veel sterkte en liefs van ons beide.

Arie en Marja

Wat vervelend dat je de laatste dag nog ziek bent geworden.
Hopelijk is het beter als ja moet vliegen.
We wensen je een goede vlucht naar huis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!