Dag 18 Vingerklip Lodge

Een heerlijk rustdagje om te genieten van de mooie omgeving en het heerlijke weer, niet te heet en weinig wind. Vanaf ons eigen terrasje keken we uit op een van de hoge terrassen en we zagen vanuit het bed de zon opkomen. In de tuinen lagen twee zwembaden, waarvan het water redelijk op temperatuur was. Er was ook een ruimte met fitnesstoestellen met uitzicht over het mooie landschap. Er waren verschillende wandelroutes uitgezet, onder andere naar de Rock Finger.

We ontbeten op ons gemak en ieder deed daarna waar hij/zij zin in had.

Het werd omstreeks 29 graden, al duurde het even voordat de lucht was opgewarmd. We namen op ons terrasje als lunch een Lu cracker met kaas uit eigen voorraad. Vivian ging haar kleurtje bijwerken aan het zwembad, ik werkte en Ad keek naar een filmpje op de laptop.

Het was erg rustig in het restaurant die avond, de meeste gasten aten boven in Eagle's Nest. Maar Zakkie de kok had weer zijn uiterste best gedaan. Dit keer stonden er kudu sirloin en kip op het menu, allebei overheerlijk en erg mals.