vivianvanriet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi, ik ben Vivian van Riet,

Ik ben sinds 1995 werkzaam in de reiswereld en heb hierdoor al vele mooie plekken op de wereld mogen bezoeken. Mijn voorliefde ligt echter bij Zuid-Afrikawat inmiddelsheeft geresulteerd inruim 35bezoeken aan diverse landen op dit prachtige continent.

Sinds oktober 2011 zit ik in de race voor de titel ''Zuid-AfrikaExpert 2011''! Na verschillende voorrondes heb ik uiteindelijk met4 medestrijders de één na laatste battle in Hilversum doorstaan.

En nu is het zover: The ultimate battle! Op 21 november vertrek ik naar de West en Noordkaap om in 10 dagen een filmpje te maken van ''MIJN' Zuid Afrika! Hierin zal ik moeten laten zien hoe mooi dit prachtige land is en waarom eigenlijk iedereen Zuid-Afrika gezien MOET hebben in zijn leven!

Ik ga dus proberen deze ''wereld in 1 land'' op een paar minuten film te zetten..... ga jij mij volgen en uiteindelijk ook op mij stemmen? Dat zou ik echt SUPER vinden!

Baie dankie!

Vivian

Senior reisadviseur
Globe Travel Team
www.travel-team.nl

Reacties

Reacties

Astridsteenvoorden@hotmail.com

Ziet er goed uit! Ga je het bijhouden volgende week? xx As

Marielle Henzen

Natuurlijk ga ik dat bijhouden!!!! Ben nu al supertrots op je!!!!! X

leonne van den bosch

we zullen je volgen, het liefste reisden we mee....

Frances Steenis

Vivian,
Heel veel succes en plezier!!!

Sylvia van den Bosch

Baie veel plezier, en ik ga je zeker volgen op je weblog.

Ben stiekem ook wel een beetje jaloers.

Gr Syl

Yvonne Lagarde en Nico van Gelderen.

Natuurlijk gaan we je volgen! Suc6 en veel plezier.

Mieke Henzen

Vivian, heeel veeel plezier, geniet ervan en ga voor die eerste plek !! we volgen je op de voet ( figuurlijk uiteraard)

Irene

Ja Natuurlijk ga ik je volgen!!! Heel veel plezier en geniet ervan! Succes! Liefs x

Susanne Mijland

Heel veel succes Vivian! Ons hoef je niet meer te overtuigen van hoe geweldig SA is... Wij gaan zeker op je stemmen.

Gerwin, Ilse, Demi en Dylan

Succes en alleen nummer 1 telt nu maar dat mag geen probleem opleveren...
Veel plezier en dus ook nog genieten want dat is toch altijd een van de belangrijkste dingen.

Vera

Goede reis Viv en maak een mooi filmpje, dat is in het prachtige Zuid Afrika voor jou geen enkel probleem. Maar belangrijker nog: baie genieten daar!

Kim Schoonenberg

Zet m op Viv! Ik ga zeker op jou stemmen!

Vera

Valt mee Viv, maar een half uur vertraging door de mist. Slaap lekker vannacht, morgen fit beginnen aan de reis.
Succes met de film!

Judith de Baar

Lieve Viv!

Ga je volgen......
Zet 'm op, maar dat gaat jou lukken!

Succes!

X Juud

Gé en Corrij

Wij duimen voor je heel veel succes'.

miepvanerp@home.nl

Nou Vivian ,wij zullen voor je duimen en ik weet zeker dat jij het wordt.
Veel sterkten en we zullen zien groetjes Wil Miep

Ellis van Dijck

Hoi Viv,
Een beetje late want ik zie dat je al terug bent...kreeg echter onlangs pas de link door via jullie mam van Marion en Nicole en zij zeiden dat we nog niet konden stemmen dus heb nog even gewacht met kijken; maar het ziet er werkelijk fantastisch uit!!! groetjes van Ellis.

José Hessels

Hoi Viv,

Het is weer geweldig,het zit in je genen die mooie verhalen schrijven. We blijven het volgen.
John-José

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!